Dålig uppdatering, jag vet

Har varit svin dålig på att blogga denna veckan.. har för det första inte varit hemma på 9 dagar, och inte haft något internet tillgängligt för än just nu, så får passa på att slänga upp ett inlägg!
Veckan började med att jag fixade håret. Satte i blont underhår! Blev sjukt bra, dock så blev de blonda håret ljusrosa/lila acktigt när jag duschat, men ganska ballt ändå! Haha de löser sig med silverschampo och blondspray!
Jag, Erik och Sandra satt med skolarbete på påskafton, käka taco och sen sov hon över hos Erik. På söndagen åkte vi till Elmia bilmässa! Heeeelt awesome, fick träffa min idol Chip Foose! :D
Måndag-tisdag var jag hos min kusin i Borås, var sjukt kul! Tränade på gym tills vi dog ungefär, och spelade bowling!
I torsdags var jag och Erik i göteborg hos Ninni, Eriks syrra. Vi pluggade matte och käka awesome mat!
Och nu sitter jag hos Erik, men ska hem så småningom. Har pluggat i princip hela veckan, så fort man fått tid för det..har två dagar kvar tills skolan börjar, och ska plugga dem dagarna också...känns verkligen som att man haft lov..
Aja, bara köra gärnet nu denna typ månaden som det är kvar i skolan...sen är det studenten!!! ÅHHH längtar!<3

Lite bilder nu då som får sammanställa veckan också!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0