Hair, hair and hair

Ååååh fick hem mitt löshår idag! Ska sätta i de i morgon hos Fanny! Vet doch inte om jag ska ha blont underhår eller om jag ska sätta de på nått annat sätt..sjukt svårt att bestämma sig... :(
Asså shit, sjukt mycket hår och hår och hår nu, hjälpte Sandra att göra dip dye idag! Blev sjukt snyggt tycker jag! Älskar rött ju (a)
Och i helgen ska Erik bli helblond, DE kommer nog bli helg galet nice!


HAHA juste!! Sandra, Erik och jag träffade på en kändis på stan idag, på pizzerian vi åt på! Han som spelar Hamsa i serien Andra Avenyn var där och åt! Klart så gick vi fram och tjöta och tog bild (a) haha alltid kul ju! Och så klart så gör jag en helg cp min på bilden...hahah censuuuur 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0