So tell me darling do you wish we’d fall in love..

Sitter just nu hemma hos Erik. Inväntar att han ska komma hem ifrån skolan. Själv är jag ledig idag! As niice.
Var i Borås igår, drog in med Sandra och va lite med henne en stund. Sen gjorde jag mitt och hon sitt...skulle kolla på kläder till studenten bland annat, och det blev ett väldigt random besök hos en vän jag inte träffat på väldigt länge. Det var väldigt kul att ses igen kan jag säga :) 
Sandra smsade mig sen och frågade om vi kunde ta samma buss hem. För jag var tvungen att se något sa hon? Hahaha så när jag kom till bussen hade Sandra piercat överläppen! Fett snyggt! Vill också ;(
Näe, nu ska jag fixa kaffe så jag inte somnar och så ska jag väll möta Erik vid bussen i detta skitväder .. blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0