Back home

Sitter här hemma nu och dricker cola..momoom. Erik var gullig och körde hem mig nyss, efter en heeelt awesome dag! Har typ suttit i solen heeeela dagen, och har fått färg!?
Love it!
Var ju som sagt på Ullared med Izabell igår, och kan ju hålla med om att bussresan dit och hem va helt äckligt sjuka...åh! Hatar jobbigt folk som inte kan chilla och hålla käft .. -.-'
Aja, hitta iallafall en tröjja, en likadan som Izabell har haha(a) men de va snygg så va fan! :O Och så köpte jag leggings och lite annat. Blev inte alls mycket för hade inte så mycket pengar med mig ;( Och de störde mig nått enormt när vi väl va klara, för sen gick vi och kolla skor och så, och vi hitta dem snyggaste skorna ever! (tyckte jag iaf)..men hade ju inte råd...funderade ärligt på att lämna tillbaka typ tröjjan och nått mer för att kunna köpa dem jävla skorna, men sket i de.. :) </3
Aja, nu ska jag se på Top Model, och på fredag är det fest! TAGGA



Kommentarer
Postat av: Mudd^^

Åh vilken häftig tröja! Tusan att jag inte kunde följa med!

2012-03-15 @ 06:02:47
URL: http://mudd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0