Det som hände i helgen!

Jag har varit för upptagen av annat i helgen så har inte kunnat blogga alls! Men nu så!
I fredags åkte jag hem till Izabell, tjockade oss med massa godis, men vi tränade också zumba i typ två timmar, och solade en stund också! Helt grymt:)  Stannade tills lördagen, sen hämtade Erik mig.
På lördag kvällen blev det Bio, Safe House, den var helt okej:)
På söndag förmidda åkte vi till Ninni, Eriks syster i Göteborg för att plugga upp Matte B kursen. Hon är lärare i Matte B och vi behöver all hjälp vi kan få! Vi gick en promenad till Röda Sten också, och kollade på grafitti huset vid havet! Grymt kul!
På kvällen åkte vi till ett ställe där Ninni brukar hänga, det var massa ungdommar och musik! En av våra största bloggare, Andreas Wijk hänger ofta där, typ varje helg så vi träffade honom, skiiit trevlig kille verkligen! Snacka på as mycket och var as rolig! Han sjöng och hade sig också under kvällen :)
Nästa söndag åker jag ock Erik tillbaka till Ninni! Blir grymt! 
Här kommer bilder ifrån helgen..i mängder typ..

Fredag/ Lördag: 

Söndag:









Andreas :)

Idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0