Put That A$$ to Work - LMFAO

Sitter hemma och ööööser LMFAO! Hahah har nog fått en jävla crush på dem<3 så braaaa!
Har som valigt varit as dryg på att blogga..men aah hinner typ inte?! Och nästa vecka så ska jag lämna in min dator:( seriööööst har ingen annan än min skoldator..setta suger! Hoppas på att få en ny dator nästa vecka ändå, fyller ju år (y)
För övrigt har min Ziperall kommit! Mysigaste ever, bor typ i den! Och jag har pajjat ett par skor för att fixa ett par nya! Drog av nitarna från mina kängor och satte på dem på ett par ballerinor istället! Blev typ fett snyggt:D
Har egentligen inget vettigt att säga..ska dricka mitt kaffe nu och ösa musik! Puss

Duckfaaace yeah..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0