För jag har tagit studenten - fy fan va jag är bra!

OMG ...har tagit fucking studenten! heeelt galet.. vaknade i morse och tänkte att jag skulle upp till skolan men näe..fattar de inte! Men det var så sjukt jävla kul! Vill göra det igen!
Hela studentveckan har varit grym, därför jag inte uppdaterat bloggen. Balen var helt otroligt kul, men att åka på flaket i stan i fredags slog allt! Roligaste jag gjort i hela mitt liv! Hahah blir fett tjatigt att bara snacka om studenten så får la skriva nått annat också..
I morgon ska jag till mormor i Borås och shoppa lite och träffa vänner. Ska fixa till mitt håt också och de kommer bli så sjukt nice! På onsdag åker jag till Izabell och stannar kanske några dagar? haha får se lite. Men det ska bli grymt kul! I helgen ska jag försöka komma iväg till Hyssna för att vara med Loella!:D Ska dra med henne till skolan, kan bli jävligt intressant att träffa hennes så kallade klass som verkar helt underbar..
Här kommer en bildbomb från studenten! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0