The Bitch is back

Har seriöst varit as dryg på att blogga...men har inte bott hemma på ganska länge och då har jag inget internet..suger lite faktiskt! Men nu så, sitter i skolan och ska snart iväg till min praktik! Vill bara vara ute i det fina vädret ju...åååh! :(
På valborg var jag med Izabell och Erik i Timmele, det var helt okej men jag och Erik va tvugna att dra vid typ 1, då allt de roliga började så de sög lite..saknade Izabell och tyckte synd om henne för att vi lämnade henne där, men va jag vet hade hon de ganska kul ändå (a) :D
Men hinner inte vara så social nu, lägger upp lite bilder som får förklara mina dagar som varit istället! :)

Sandra fixade naglarna hos Helena


Vi var på krogen en sväng:)



Jag var med Erik en hel del:)


Solat massaaaa!



Chillat i solen och vid datorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0